Tervetuloa Happy Angler -kalastusverkkokaupan asiakaspalvelusivuille!
Näiltä sivuilta löydät vastauksen yleisimpiin kysymyksiin koskien verkkokaupassamme käytössä olevia maksutapoja, toimitusmaksuja ja -tapoja sekä palautuksia.
Saatat löytää vastauksen kysymykseesi myös usein kysyttyjä kysymyksiä (UKK) -osiostamme »
Jos et löydä vastausta etsimääsi tai sinulla on kysyttävää esimerkiksi tuotteista, asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan joko puhelimitse tai sähköpostitse!
Asiakaspalvelusivuiltamme löydät lisätietoja:
-
Turvallisista maksutavoistamme: Verkkokaupassamme on käytössä turvallinen ja luotettava Klarna Checkout -maksutapajärjestelmä, jonka avulla ostoksien tekeminen käy nopeasti ja vaivattomasti. Voit maksaa tilauksesi verkkopankissa, pankki- tai luottokortilla, MobilePaylla tai Klarna-laskutuspalvelun avulla.
-
Nopeat toimitukset ja luotettavat toimitukset: Tilausten tavanomainen toimitusaika on toimitustavasta ja ajankohdasta riippuen noin 1–3 arkipäivää, varastonoudot noudettavissa keskusvarastoltamme jopa muutaman tunnin kuluttua tilauksesta. Toimitukset alkaen 0€.
-
30 päivän avokauppa: Kauppa on lopullinen vasta silloin, kun olet nähnyt ja hyväksynyt ostamasi tuotteet. Siksi sinulla on tilauksen vastaanotettuasi 30 päivän ilmainen palautusoikeus.
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme
- puhelimitse 075 3255 750
- puhelinpalvelu avoinna arkisin klo 9–15. (Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV).
- sähköpostitse (asiakaspalvelu@happyangler.fi)
Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Huomioithan, että puhelinpalvelumme käsittelee vain Happy Angler -kalastusverkkokauppaa liittyviä asioita.
Kiitos, että valitsit Happy Anglerin! Kireitä siimoja! 🎣