Tervetuloa Happy Angler FAQ - usein kysyttyjä kysymyksiä sivulle!
Olemme iloisia voidessamme auttaa sinua kaikissa kysymyksissäsi ja tarpeissasi. Meidän tavoitteenamme on tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua ja shoppailuhetkiä, jotka vastaavat tarpeitasi.
Asiakaspalvelumme puhelupalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9–15. Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Meidän ammattitaitoinen tiimimme on valmiina auttamaan sinua kaikissa kysymyksissäsi ja tarpeissasi.
Jos sinulla on kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä meihin. Olemme täällä sinua varten!
Asiakkaidemme kysytyimmät kysymykset vastauksineen alla
• Voinko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Kyllä voit! Tilauksen voi tehdä sekä kirjautuneena asiakkaana tai täysin ilman rekisteröintiä. Suosittelemme rekisteröitymistä Happy Angler Klubiimme, sillä ilmainen jäsenyys tuo monia etuja, eikä sido mihinkään. Lisätietoa Happya Angler Klubista voit lukea lisää täältä.
• Voinko tehdä tilauksen soittamalla asiakaspalveluunne?
Emme valitettavasti ota tilauksia puhelimitse vastaan, koska tilausprosessin vaatima maksutapavalinta ei onnistu puhelinkeskustelun kautta.
• Unohdin salasanani - miten saan sen uusittua?
Uuden salasanan saa klikkaamalla "Salasana unohtunut?"-linkkiä kirjautumissivulta ja seuraamalla tämän jälkeen sähköpostiin saapuvia ohjeita.
• Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?
Happy Angler käyttää markkinoinnissa ja asiakkaiden palkitsemisessa alennuskoodeja. Alennuskoodi on lyhyt kirjain-/numerosarja, joka syötetään ostoskorissa sille varattuun kenttään ja aktivoidaan. Alennuskoodilla voi saada tilanteesta riippuen esimerkiksi kaupanpäällisen, toimituksen ilman postikuluja tai prosenttialennuksen. Alennuskoodi on kirjoitettava ostoskoriin täsmälleen sellaisena kuin se on annettu, ISOT ja pienet kirjaimet huomioiden.
• Milloin tilaukseni toimitetaan perille?
Lähetämme kunkin toimituksen yhteydessä erillisen seurantamahdollisuuden, minkä lisäksi lähetyksen sijainti on tarkistettavissa myös kunkin asiakkaan omilta sivuiltaan. Toimituksen aikataulu riippuu monesta eri tekijästä, mm. tilauksen yhteydessä valitusta toimitustavasta sekä tilattujen tuotteiden varastosaldosta.
• Voinko noutaa tilaukseni omatoimisesti?
Toki! Voit valita tilaustasi tehdessäsi noudon Postin varastoltamme. Tilaus olisi tuolloin noudettavissa kahden tunnin sisällä Voutilan Postin varastomme aukioloaikojen puitteissa. Noutotilauksista ei tule erillistä saapumisilmoitusta. Nouto on mahdollinen ainoastaan heti varastosta saataville tuotteille (ei tilaustuotteille).
• Mikä on tavanomainen toimitusaika?
Tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän kuluessa, kuitenkin lähempänä kahta kuin viittä päivää.
• Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Reaaliaikainen varastotuotteiden saatavuus on ilmoitettu kunkin tuotteen tuotesivulla. Erikseen varastollemme tilattavat tilaustuotteet ja niiden toimitusaika mainitaan niin ikään samassa kohdassa.
• Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?
Kyllä vain! Voit ilmoittaa vastaanottajan tiedot tilauksen yhteydessä. Voit myös valita tilauksen noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon toimipisteen Suomessa.
• Miten voin lähettää tilaamani tuotteen/tuotteet takaisin huoltoa varten?
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välittömiä toimenpiteitä, voit luonnollisesti toimittaa tuotteen huoltoon. Lue lisää tästä.
• Mitä tapahtuu noutamattomille lähetyksille?
Mikäli asiakkaamme tilaama tilaus palautuu meille noutamattomana takaisin, sitä ei enää lähetetä uudestaan matkaan, vaan tilaus nollataan ja asiakkaalta peritään ylimääräinen käsittelymaksu noutamattoman lähetyksen aiheuttaman lisätyön ja -kulujen kattamiseksi. Lue lisää noutamattomista lähetyksistä tästä.