Happy Angler - Palautukset ja reklamaatiot
30 päivän ilmainen palautusoikeus
Kauppa on lopullinen vasta silloin, kun olet nähnyt ja hyväksynyt ostamasi tuotteet. Siksi sinulla on tilauksen vastaanotettuasi 30 päivän palautusoikeus.
Tuote on palautuskelpoinen vain mikäli:
- se on alkuperäisessä myyntikuntoisessa pakkauksessa (myöskään tuotepakkauksessa ei saa olla käytönjälkiä)
- se on vahingoittumaton
- tuote on käyttämätön/ tuotteessa ei ole käytön jälkiä
- tuotteen/pakkauksen sinetti ja kelmu ovat ehjät.
- Pakkaa tuote tai tuotteet alkuperäiseen tuotepakkaukseensa (palautusoikeuden edellytys).
- Laita pakkaukseen mukaan kaikki tuotteen mukana tulleet osat, tarvikkeet, käyttöohjeet, paperit jne.
- Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut palautuslomake/lähete (tai kopio siitä).
- Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin. Älä palauta tuotetta kirjeenä, vaikka se tuotteen koon mukaan olisikin mahdollista!
Voit ladata tulostettavan palautuslomakkeen täältä.
- Jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla, vastaa asiakas sen palautuskustannuksista.
- Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.
- Mikäli tilattu tuote on suurikokoinen, asiakas voi joutua vastaamaan sen rahtikustannuksista.
Tuotteen palauttaminen DB Schenkerillä:
Voit viedä palautettavan lähetyksen mihin tahansa Schenkerin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Riittää, että paketin päällä on näkyvissä alkuperäinen osoitekortti.
Tuotteen palauttaminen Postilla:
Voit viedä palautettavan lähetyksen mihin tahansa Postin toimipisteeseen.
Palautusosoite:
Happy Angler -verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA
Liitä pakkauksen päälle näkyvästi ”Palautustunnus 629582”, jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.
Tuotteen palauttaminen Matkahuollolla:
Voit viedä palautettavan lähetyksen mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen.
Palautusosoite:
Happy Angler verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA
Liitä pakkauksen päälle näkyvästi "Palautustunnus 9504090", jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.
Huolto- ja reklamaatiopalautus
Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.
Yhteydenoton jälkeen (ellei toisin ole sovittu):
- Pakkaa huollettavat/reklamaatiotuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin.
- Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut lähete sekä lyhyt vikaselvitys.
Lähetä huolto-/reklamaatiopalautettavat tuotteet osoitteeseen:
Happy Angler verkkokauppaPosti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA
Rahanpalautukset
Ylimääräinen käsittelymaksu noutamattomista paketeista
Paketin noutamatta jättäminen noutopisteestä/pakettiautomaatista ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun kuljetusliikkeen seurannassa näkyy kuittaus paketin vastaanotosta.
1.11.2021 alkaen alamme veloittamaan 10 euron käsittelykulun sellaisista tilauksista, joita ei ole noudettu kuljetusliikkeen antaman säilytysajan puitteissa (tarkempi säilytysaika lukee noutoilmoituksessa). Jos olet estynyt noutamaan pakettia säilytysajan puitteissa, voit ilmoittaa siitä sähköpostitse Happy Anglerin asiakaspalveluun, jolloin erillistä käsittelykulua ei veloiteta. Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme, ennen kuin paketti lähtee palautumaan noutopisteestä takaisin lähettäjälle välttääksesi noutamattomasta lähetyksestä aiheutuvan käsittelykulun!
Paketin noutamatta jättäminen katsotaan tarkoittavan etäsopimuksen perumista. Happy Anglerin käsiteltyä palautuksen, palautetaan asiakkaan suorittama maksu tai poistetaan lähetykseen liittyvä laskutus, pois lukien noutamattoman paketin käsittelystä syntynyt 10 euron ylimääräinen maksu.
Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat tilata tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen normaalisti verkkokauppamme kautta. Mikäli lähetyksen saapumisilmoitus ei ole mennyt perille tilaajan ilmoittamista puutteellisista tiedoista johtuen tai muista Happy Angler -verkkokaupasta riippumattomista syistä, pidätämme 10 euron käsittelykulun myös näissä tilanteissa.