
Asiakaspalvelu
Tutustu myös usein kysyttyä (FAQ) -osioon »
Asiakaspalvelumme antaa tarvittaessa lisätietoa askarruttavista asioista joko puhelimitse tai sähköpostitse!
Happy Angler -kalastusverkkokaupan asiakaspalvelu:
- puhelimitse 075 3255 750
- puhelinpalvelu arkisin klo 9–15. Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV
- sähköposti (asiakaspalvelu@happyangler.fi)
Puhelinpalvelumme käsittelee vain Happy Angler -kalastusverkkokauppaan liittyviä asioita.
Maksutavat
Verkkopankit
Luottokortit
• Visa, Visa Electron (maksukortti), MasterCard
Jos valitset tilauksesi maksutavaksi verkkopankin tai luottokortin, maksaminen tapahtuu salatussa yhteydessä oman verkkopankkisi kanssa. Maksutapoina on kaikki Klarna Oy:n tarjoamat, yleisimmät käytössä olevat verkkomaksutavat. Muista maksamisen jälkeen klikata "palaa myyjän palveluun" (tai vastaavaa) -linkkiä verkkopankissasi, ellei maksujärjestelmäsi palauta sinua automaattisesti takaisin verkkokauppaan.
Järjestelmä siirtää sinut takaisin Happy Angler -verkkokauppaan tilausvahvistussivulle onnistuneen maksutapahtuman jälkeen, ja saat tämän ohella myös tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä mainitsemaasi sähköpostiin.
Klarnalla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa, eikä sinun tarvitse maksaa tuotteita ennen lopullista ostopäätöstä. Tutustu Klarnan yksityisasiakkaille suunnattuihin maksutapavaihtoehtoihin ja niiden kustannuksiin tästä.
- saat tilaamasi tuotteet ennen kuin maksat;
- sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi;
- voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa.
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.
Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma.
Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).
Yleiset ehdot löydät täältä.
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.
Toimitustavat ja -kulut
Valitse itsellesi sopivin toimitustapa, toimituskulut alk. 0 €
Tilausten tavanomainen toimitusaika on toimitustavasta ja ajankohdasta riippuen noin 1–4 arkipäivää. Tilaustuotteiksi merkattujen tuotteiden toimitusaika on tapauskohtainen, sillä nämä tuotteet tilataan varastolle vasta asiakkaan tilauksen myötä. Kunkin tuotteen saatavuudesta on aina erillinen maininta tuotesivulla. Toimituksille kannattaa varata hieman tavanomaista enemmän aikaa ruuhka- ja sesonkiaikoina.
Happy Angler Klubin jäsenet saavat klubietuna ilmaisen toimituksen Postin ja Matkahuollon noutopisteisiin toimitettaville tilauksilleen sekä Postin Pikkupaketille, kun lähetettävän tilauksen arvo ilman toimituskuluja ja mahdollisia alennuksia on vähintään 150 €. Jos klubilaisen tekemä tilauksen arvo on em. laskutoimituksen jälkeen vähintään 75 €, Postista tai Matkahuollosta noudettavan lähetyksen kustannus on 3,90 €. Etu koskee vain Postin ja Matkahuollon toimipisteisiin toimitettavia noutolähetyksiä, ja se aktivoituu automaattisesti, kun olet kirjautunut sisään tehdessäsi ostosta.
- Happy Angler -klubietu vähintään 150 €:n tilauksille: 0,00 €
Vaatii sisäänkirjautumisen ennen tilausta. Etu yhdistettävissä seuraaviin toimitustapoihin: Postin Pikkupaketti pienlähetyksille, Matkahuollon XXS-paketti, Postin Postipaketti sekä Matkahuollon Lähellä-paketti.
- Happy Angler -klubietu vähintään 75 €:n tilauksille: 3,90 €
Vaatii sisäänkirjautumisen ennen tilausta. Etu yhdistettävissä seuraaviin toimitustapoihin: Postin Pikkupaketti pienlähetyksille, Matkahuollon XXS-paketti, Postin Postipaketti sekä Matkahuollon Lähellä-paketti.
Kotiinkuljetuksen voi tilata myös muuhun kuin omaan kotiosoitteeseen tai kokonaan toiselle vastaanottajalle. Toimitus toiseen osoitteeseen valitaan ostoputkessa, toimitustavan valinnan jälkeen. Noutolähetyksen voi toimittaa mihin tahansa Postin tai Matkahuollon noutopisteeseen riippumatta siitä, mikä on tilaajan oma kotiosoite.
Toimitustavat ja niiden kustannukset



Toimitus mihin tahansa Rusta-tavarataloon maksaa 3,90 € ja on ilmainen yli 75 €:n tilauksille. Säilytysaika: 14 vuorokautta saapumisilmoituksesta.
- Klo 14:00 mennessä tehty tilaus on noudettavissa varaston noutopisteeltä arkipäivinä n. 3 tunnin kuluttua tilauksesta. Klo 14.00 jälkeen tulleet noutotilaukset ovat noudettavissa seuraavana arkipäivänä klo 9.00 jälkeen.
- HUOM! Ajo noutopisteeseen tapahtuu Postimiehenkujan puolelta ja ovi on E2.
- Katso tästä Google-kartta.
- Noutopiste on avoinna klo 7:00-17:00 välisenä aikana arkipäivisin. Postin varaston löydät osoitteesta Tikkurilantie 148, 01530 Vantaa.
Noutolähetys 0,00 – 6,90 €
Nouto Postin tai Matkahuollon pakettiautomaatista tai palvelupisteestä. Erillinen saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa. Säilytysaika: 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta.
- Matkahuollon XXS-paketti: 0,00 – 5,90 € (alk. 0 € klubilaisille)
Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
Yli 1 600 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin. - Matkahuollon Lähellä-paketti: 0,00 – 6,90 € (alk. 0 € klubilaisille)
Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
Yli 1 600 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin. - Postin Postipaketti: 0,00 – 6,90 € (alk. 0 € klubilaisille)
Tarkista tästä lähin Posti-noutopisteen sijainti.
Yli 2 700 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin.
Nouto Rusta-tavaratalosta sekä Postin tai Matkahuollon pakettiautomaatista tai palvelupisteestä. Erillinen saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa. Säilytysaika: 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta.
- Nouto Rusta-tavaratalosta, yli 75 €:n tilaukset: 0,00 €
Katso tästä lähin Rusta-tavaratalon sijainti. - Nouto Rusta-tavaratalosta, alle 75 €:n tilaukset: 3,90 €
Katso tästä lähin Rusta-tavaratalon sijainti. - Matkahuollon Lähellä-paketti: 0,00 – 9,90 € (alk. 0 € klubilaisille)
Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
Yli 1 600 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin. - Postin Postipaketti: 0,00 – 9,90 € (alk. 0 € klubilaisille)
Tarkista tästä lähin Posti-noutopisteen sijainti.
Yli 2 700 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin.
- Postin Pikkupaketti pienlähetyksille: 5,90 €
Seurantakoodillinen pienlähetys omaan postiluukkuun tai -laatikkoon. - Postin Kotipaketti: 9,90 €
Seurantakoodillinen toimitus suoraan toimitusosoitteeseen etukäteen sovittuna ajankohtana. - Matkahuollon Kotijakelu: 10,90 €
Toimitus ovelle etukäteen sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.
- Postin Kotipaketti: 12,90 €
Seurantakoodillinen toimitus suoraan toimitusosoitteeseen etukäteen sovittuna ajankohtana. - Matkahuollon Kotijakelu: 13,90 €
Toimitus ovelle etukäteen sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.
- Matkahuollon Lavarahti: 49,90 €
Isojen tuotteiden (esim. kanootit, perämoottorit yms.) toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana. - Postin Express-rahti: 49,90 €
Isojen tuotteiden (esim. kanootit, perämoottorit yms.) toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana.
Kuljetustakuu
Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV.
Postin asiakaspalvelu
puh. 0200 71000 (pvm/mpm)
ma-pe 8-18
Matkahuollon palvelunumero
Matkahuollon asiakaspalvelukeskus
ma-pe 8-18
Palautukset ja reklamaatiot
14 vrk ilmainen vaihto- ja palautusoikeus
Palauttaminen onnistuu helposti tilauksesi mukana tulevan palautuslomakkeen/lähetteen avulla. Lisää palautuslomakkeeseen tilinumerosi ja lähetä paketti takaisin. Jos valitsit maksutavaksi laskun, sinun ei tarvitse huolehtia edes tilinumerosta. 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus varmistaa, että sait oikeat tuotteet ennen kuin olet maksanut senttiäkään tilauksestasi. Happy Angler kantaa vastuun myös korjauksista ja huolloista.
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välittömiä toimenpiteitä, Happy Angler kantaa vastuun myös tästä.
Palautukset ja reklamaatiot
- se on alkuperäisessä myyntikuntoisessa pakkauksessa (myöskään tuotepakkauksessa ei saa olla käytönjälkiä)
- se on vahingoittumaton
- siinä ei ole käytön jälkiä
- tuotteen/pakkauksen sinetti ja kelmu ovat ehjät.
- Pakkaa tuote tai tuotteet alkuperäiseen tuotepakkaukseensa (palautusoikeuden edellytys).
- Laita pakkaukseen mukaan kaikki tuotteen mukana tulleet osat, tarvikkeet, käyttöohjeet, paperit jne.
- Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut palautuslomake/lähete (tai kopio siitä).
- Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin. Älä palauta tuotetta kirjeenä, vaikka se tuotteen koon mukaan olisikin mahdollista!
Voit ladata tulostettavan palautuslomakkeen täältä.
- Jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla postitse (Posti tai Matkahuolto), vastaa asiakas sen palautuskustannuksista.
- Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.
- Mikäli tilattu tuote on suurikokoinen, asiakas voi joutua vastaamaan sen rahtikustannuksista.
Jos palautat tuotteen Postilla, toimi näin:
Vie palautettava lähetys mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Laita palautusosoitteeksi:
Happy Angler -verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D48-50
01530 VANTAA
Liitä pakkauksen päälle näkyvästi ”Palautustunnus 629582”, jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.

Jos palautat tuotteen Matkahuollolla, toimi näin:
Vie palautettava lähetys mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen. Laita palautusosoitteeksi:
Happy Angler verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D48-50
01530 VANTAA
Liitä pakkauksen päälle näkyvästi "Palautustunnus 9504090", jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.
Tuotteen palautus Rusta-tavarataloon
Verkkokaupasta tilatun tuotteen voi palauttaa myös Rusta-tavarataloihin toimitustavasta riippumatta, mutta asiakaspalautusta tai tuotevaihtoa ei käsitellä tavaratalossa, vaan paketti lähetetään tavaratalosta verkkokaupan varastolle, aivan kuten postitse tehdyt palautuksetkin. Palautuksen käsittelystä vastaa verkkokaupan asiakaspalvelu, jonka vuoksi esimerkiksi rahanpalautus ei ole mahdollista saada suoraan Rusta-tavaratalosta, vaan maksettu summa palautetaan asiakkaalle vasta, kun palautus on käsitelty ensin verkkokaupan toimesta. Huomioithan, että tuote lähetetään edelleen Rusta-tavarataloista postitse Happy Angler -verkkokaupan varastolle, joten tuotteen täytyy olla pakattu.
Huolto- ja reklamaatiopalautus
Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.
Yhteydenoton jälkeen (ellei toisin ole sovittu):
- Pakkaa huollettavat/reklamaatiotuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin.
- Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut lähete sekä lyhyt vikaselvitys.
Lähetä huolto-/reklamaatiopalautettavat tuotteet osoitteeseen:
Happy Angler verkkokauppaPosti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D48-50
01530 VANTAA
Rahanpalautukset
FAQ - UKK
Asiakkaidemme 10 kysytyintä kysymystä vastauksineen alla:
• Voinko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Kyllä voit! Tilauksen voi tehdä sekä kirjautuneena asiakkaana tai täysin ilman rekisteröintiä. Suosittelemme rekisteröitymistä Happy Angler Klubiimme, sillä ilmainen jäsenyys tuo monia etuja, eikä sido mihinkään. Lisätietoa Happya Angler Klubista voit lukea lisää täältä.
• Voinko tehdä tilauksen soittamalla asiakaspalveluunne?
Emme valitettavasti ota tilauksia puhelimitse vastaan, koska tilausprosessin vaatima maksutapavalinta ei onnistu puhelinkeskustelun kautta.
• Unohdin salasanani - miten saan sen uusittua?
Uuden salasanan saa klikkaamalla "Salasana unohtunut?"-linkkiä kirjautumissivulta ja seuraamalla tämän jälkeen sähköpostiin saapuvia ohjeita.
• Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?
Happy Angler käyttää markkinoinnissa ja asiakkaiden palkitsemisessa alennuskoodeja. Alennuskoodi on lyhyt kirjain-/numerosarja, joka syötetään ostoskorissa sille varattuun kenttään ja aktivoidaan. Alennuskoodilla voi saada tilanteesta riippuen esimerkiksi kaupanpäällisen, toimituksen ilman postikuluja tai prosenttialennuksen. Alennuskoodi on kirjoitettava ostoskoriin täsmälleen sellaisena kuin se on annettu, ISOT ja pienet kirjaimet huomioiden.
• Milloin tilaukseni toimitetaan perille?
Lähetämme kunkin toimituksen yhteydessä erillisen seurantamahdollisuuden, minkä lisäksi lähetyksen sijainti on tarkistettavissa myös kunkin asiakkaan omilta sivuiltaan. Toimituksen aikataulu riippuu monesta eri tekijästä, mm. tilauksen yhteydessä valitusta toimitustavasta sekä tilattujen tuotteiden varastosaldosta.
• Voinko noutaa tilaukseni omatoimisesti?
Toki! Voit valita tilaustasi tehdessäsi noudon Postin varastoltamme. Tilaus olisi tuolloin noudettavissa kahden tunnin sisällä Voutilan Postin varastomme aukioloaikojen puitteissa. Noutotilauksista ei tule erillistä saapumisilmoitusta. Nouto on mahdollinen ainoastaan heti varastosta saataville tuotteille (ei tilaustuotteille).
• Mikä on tavanomainen toimitusaika?
Tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän kuluessa, kuitenkin lähempänä kahta kuin viittä päivää.
• Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Reaaliaikainen varastotuotteiden saatavuus on ilmoitettu kunkin tuotteen tuotesivulla. Erikseen varastollemme tilattavat tilaustuotteet ja niiden toimitusaika mainitaan niin ikään samassa kohdassa.
• Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?
Kyllä vain! Voit ilmoittaa vastaanottajan tiedot tilauksen yhteydessä. Voit myös valita tilauksen noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon toimipisteen Suomessa.
• Miten voin lähettää tilaamani tuotteen/tuotteet takaisin huoltoa varten?
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välittömiä toimenpiteitä, voit luonnollisesti toimittaa tuotteen huoltoon. Lue lisää tästä.
Yritysinfo
Verkkokaupan asiakaspalvelun yhteystiedot:
Koronaviruksen vaikutuksista
Tietoa koronaviruksen vaikutuksista tilauksiin ja verkkokaupan henkilöstön toimintaan
Verkkokauppamme asiakaspalvelu on auki normaalien aukioloaikojen mukaisesti arkisin klo 9.00-15.00.
Puhelimitse 075 3255 750, (Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV)
Asiakaspalvelumme sähköposti on asiakaspalvelu@happyangler.fi
Onko verkkokaupasta turvallista tilata?
“Uusi koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisara- ja kosketustartuntana, kun henkilö yskii tai aivastaa. Pintojen osuus viruksen leviämisessä ei nykytiedon mukaan ole merkittävä. Koronavirukset ovat rakenteeltaan sellaisia, että ne eivät säily tartuttavina pinnoilla pitkään, etenkään vaihtelevissa lämpötiloissa.” THL
THL:n mukaan koronavirus ei tartu lähetysten välityksellä eikä yhtään tartuntaa tavaroiden kautta ole todettu.
Verkkokauppamme tilaukset kerätään, pakataan ja lähetetään Postin keskusvaraston toimesta ja varastolla noudatetaan äärimmäistä hygieniaa sekä tilojen desinfiointia. Posti on antanut lisäksi ohjeistuksen koko henkilöstölleen hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta ja korostaa sen merkitystä.
Vaikutus tilauksien toimituksiin
Toimitamme kotiinkuljetuksella tilatut tilaukset haluttuun osoitteeseen ilman lähikontaktia. Kotiinkuljetuksella toimitettavan paketin luovutuksessa Postin tai Matkahuollon kuljettaja ei pyydä kuittausta vastaanottajalta, vaan kuljettaja kuittaa lähetyksen. Lähetystä ei myöskään luovuteta vastaanottajalle käteen, vaan kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa lähetyksen oven eteen.
Ajantasaiset tiedot ja poikkeusohjeet Postin sekä Matkahuollon verkkosivuilta.