Nopeat toimitukset!
Toimitus 0€!*

Asiakaspalvelu

Hei!
Näiltä sivuilta löydät vastauksen yleisimpiin kysymyksiin koskien verkkokaupassamme käytössä olevia maksutapoja, toimitusmaksuja ja -tapoja sekä palautuksia.
Saatat löytää vastauksen kysymykseesi myös usein kysyttyjä kysymyksiä (UKK) -osiostamme »

Jos et löydä vastausta etsimääsi tai sinulla on kysyttävää esimerkiksi tuotteista, asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan joko puhelimitse tai sähköpostitse!

 

Happy Angler -kalastusverkkokaupan asiakaspalvelu:

  • puhelimitse 075 3255 750 
  • puhelinpalvelu avoinna arkisin klo 9–15. (Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV)
  • sähköpostitse (asiakaspalvelu@happyangler.fi)

Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Huomioithan, että puhelinpalvelumme käsittelee vain Happy Angler -kalastusverkkokauppaa liittyviä asioita.

 

Loppuvuoden pidennetty palautusoikeus! Tarjoamme tilauksille pidennetyn palautusoikeuden 31. tammikuuta 2024 asti. Pidennetty palautusoikeus koskee 15.11.–22.12.2023 välisenä aikana tehtyjä tilauksia.

 

Asiakaspalvelusivuiltamme löydät lisätietoja:

  1. Turvallisista maksutavoistamme: Verkkokaupassamme on käytössä turvallinen ja luotettava Klarna Checkout -maksutapajärjestelmä, jonka avulla ostoksien tekeminen käy nopeasti ja vaivattomasti. Voit maksaa tilauksesi verkkopankissa, pankki- tai luottokortilla, MobilePaylla tai Klarna-laskutuspalvelun avulla.

     

  2. Nopeat toimitukset ja luotettavat toimitukset: Tilausten tavanomainen toimitusaika on toimitustavasta ja ajankohdasta riippuen noin 1–3 arkipäivää, varastonoudot noudettavissa keskusvarastoltamme jopa muutaman tunnin kuluttua tilauksesta. Toimitukset alkaen 0€.

     

  3. 30 päivän avokauppa: Kauppa on lopullinen vasta silloin, kun olet nähnyt ja hyväksynyt ostamasi tuotteet. Siksi sinulla on tilauksen vastaanotettuasi 30 päivän ilmainen palautusoikeus.

     

Kiitos, että valitsit Happy Anglerin! Kireitä siimoja! 🎣

 

 

 

Tärkeää tietoa tuotteista

 

Maksutavat

TURVALLISTA JA LUOTETTAVAA MAKSAMISTA

 

Verkkokaupassamme on käytössä turvallinen ja luotettava Klarna Checkout -maksutapajärjestelmä, jonka avulla ostoksien tekeminen käy nopeasti ja vaivattomasti.
Voit maksaa tilauksesi verkkopankissa, pankki- tai luottokortilla, MobilePaylla tai Klarna-laskutuspalvelun avulla.

 

Jos valitset tilauksesi maksutavaksi verkkopankin tai luottokortin, maksaminen tapahtuu salatussa yhteydessä oman verkkopankkisi kanssa. Maksutapoina on kaikki Klarna Oy:n tarjoamat, yleisimmät käytössä olevat verkkomaksutavat. Muista maksamisen jälkeen klikata "palaa myyjän palveluun" (tai vastaavaa) -linkkiä verkkopankissasi, ellei maksujärjestelmäsi palauta sinua automaattisesti takaisin verkkokauppaan.
Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen palaat takaisin Happy Angler -verkkokauppaan tilausvahvistussivulle. Saat erillisen tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä mainitsemaasi sähköpostiosoitteeseen.

 

Alta löydät yksityiskohtaisemmat tiedot verkkokaupassamme toimivista maksutavoista.

Verkkopankit ja MobilePay

• Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Oma Säästöpankki (Oma SP), MobilePay, N26, DNB, SEB Corporate.

 

Luottokortit

• Visa, Visa Electron (maksukortti), MasterCard, Maestro
        

Klarnan maksutavat

Klarnalla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa, eikä sinun tarvitse maksaa tuotteita ennen lopullista ostopäätöstä. Lisätietoja Klarnan eri maksuvaihtoehdoista löydät täältä.

 

Klarna - Maksa myöhemmin
Tee tilaus tänään ja maksa vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen. Klarnalla saat 30 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa.
Laskutus aktivoituu vasta, kun tilauksesi on käsitelty varastollamme. Laskun maksuaika on 30 päivää tilauksen lähetyksestä, eikä laskusta peritä lisämaksua. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat tuotteen ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit kaikessa rauhassa tutustua tuotteeseen ennen ostopäätöksen tekoa.

 

Klarna - Pilko maksut eriin
Pilko maksut ja maksa ostoksesi omassa tahdissasi.  Voit valita sinulle sopivimman erämaksusuunnitelman, jonka ehdot ja kulut esitetään sinulle heti kassalla.
Klarnalla voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut jopa 36 kuukauden ajalle.
Laskulla maksaminen edellyttää henkilötunnuksen antamista. Tilauksen hyväksymisen yhteydessä tehdään reaaliaikainen luottotietojen tarkistus ja luoton myöntäminen edellyttää myönteistä luottopäätöstä. 
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma.
Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan luottoehdot löydät täältä

Toimitustavat ja -kulut

Nopeat toimitukset - toimituskulut alk. 0 €

Tilausten tavanomainen toimitusaika on toimitustavasta ja ajankohdasta riippuen noin 1–3 arkipäivää. Tilaustuotteiksi merkattujen tuotteiden toimitusaika on tapauskohtainen, sillä nämä tuotteet tilataan varastolle vasta asiakkaan tilauksen myötä. Kunkin tuotteen saatavuudesta on aina erillinen maininta tuotesivulla. Toimituksille kannattaa varata hieman tavanomaista enemmän aikaa ruuhka- ja sesonkiaikoina.

Toimitus veloituksetta Schenkerin noutopisteisiin toimitettaville paketeille (<200 cm, <20 kg), kun lähetettävän tilauksen arvo ilman toimituskuluja on vähintään 100 €.

Noutolähetyksissä valittavanasi on kaikki Schenkerin noutopisteet. Useimmat ns. miehitetyt toimipisteet ovat avoinna myös iltaisin ja viikonloppuisin (palvelupisteet, kuten K-Marketit, R-kioskit ja monet muut lähialueesi noutopisteinä toimivat yritykset).

Kotiinkuljetuksen voi tilata myös muuhun kuin omaan kotiosoitteeseen tai kokonaan toiselle vastaanottajalle. Toimitus toiseen osoitteeseen valitaan ostoputkessa, toimitustavan valinnan jälkeen. Noutolähetyksen voi toimittaa mihin tahansa Postin, Matkahuollon tai Schenkerin noutopisteeseen riippumatta siitä, mikä on tilaajan oma kotiosoite.

Toimitustavat ja niiden kustannukset

     

 

ILMAINEN TOIMITUS YLI 100 € TILAUKSIIN SCHKENKERIN NOUTOPISTEISIIN! 

 

Nouto varastolta: 0,00 €
Toimitukset noudettavissa jopa kolmessa tunnissa tilauksesta - ilman toimitusmaksua.
  • Klo 14 mennessä tehty tilaus on noudettavissa varaston noutopisteeltä arkipäivinä n. kolmen tunnin kuluttua tilauksesta. Klo 14 jälkeen tulleet noutotilaukset ovat noudettavissa seuraavana arkipäivänä klo 9.00 alkaen.
  • HUOM! Ajo noutopisteeseen tapahtuu Postimiehenkujan puolelta, ovi E2.
  • Katso tästä Google-kartta.
  • Noutopiste on avoinna arkisin klo 7-17. Postin varasto sijaitsee osoitteessa Tikkurilantie 148, 01530 Vantaa.

Nouto pakettiautomaatista tai noutopisteestä: 0,00 – 6,90 € 
Nouto Schenkerin, Postin tai Matkahuollon pakettiautomaatista tai palvelupisteestä. Erillinen saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa. Säilytysaika: 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta.

 

  • DB SCHENKER -noutopaketti: 5,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
    Katso tästä lähin Schenker-noutopisteen sijainti.
    Nouto Schenkerin palvelupisteistä, jotka sijaitsevat mm. K-Marketeissa, R-kioskeissa ja Smartmile-noutoautomaateissa. Säilytysaika - seitsemän vuorokautta. Kuljetuksissa käytetään valmistettavaa uusiutuvaa dieseliä. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

  • Matkahuollon XXS-paketti: 5,90 €
    Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
    Nouto Matkahuollon lähes 2 000 palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

  • Postin Postipaketti: 6,90 €
    Tarkista tästä lähin Posti-noutopisteen sijainti.
    Yli 2 700 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin. Vauhdilla sähköistyvä kalusto edistää kestävää toimintaa, jatkuva kehitys mahdollistaa uusia, innovaativisia logistiikkaratkaisuja.

  • Matkahuollon Lähellä-paketti: 6,90 €
    Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
    Nouto Matkahuollon lähes 2 000 palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

Nouto noutopisteestä (isokokoisen/pitkän lähetyksen (100-200 cm/ max. 35 kg)): 0,00 – 9,90 € 
Nouto Postin, Matkahuollon tai Schenkerin palvelupisteestä. Huomioithan, että joillakin hyvin painavilla tai suurikokoisilla tuotteilla (yli 200 cm/35 kg) ainoa toimitustapa on kotiinkuljetus, ja siksi etu ei koske kyseisiä tuotteita. Erillinen saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa. Säilytysaika: 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta.

Kotiinkuljetus: 5,90 – 10,90 €
  • Postin Pikkupaketti pienlähetyksille: 5,90 €
    Seurantakoodillinen pienlähetys omaan postiluukkuun tai -laatikkoon.

  • Postin Kotipaketti: 9,90 €
    Seurantakoodillinen toimitus suoraan toimitusosoitteeseen etukäteen sovittuna ajankohtana.

  • Matkahuollon Kotijakelu: 10,90 €
    Toimitus ovelle etukäteen sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.

Kotiinkuljetus (isokokoiset ja pitkät lähetykset): 13,90 – 14,90 €
  • Postin Kotipaketti: 13,90 €
    Seurantakoodillinen toimitus suoraan toimitusosoitteeseen etukäteen sovittuna ajankohtana.

  • Matkahuollon Kotijakelu: 14,90 €
    Toimitus ovelle etukäteen sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.

Kotiinkuljetus (suuret ja painavat lähetykset): 49,90 - 249,00 €
  • Matkahuollon Lavarahti: 49,90 €
    Isojen tuotteiden (esim. perämoottorit, yksiosaiset pitkät vavat yms.) toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana.

  • Postin Express-rahti: 49,90 €
    Isojen tuotteiden (esim. kanootit, perämoottorit, yksiosaiset pitkät vavat yms.) toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana.

  • Schenker-rahti: 249,00 €
    Todella suurien tuotteiden (esim. kanootit ja veneet) toimitus perille saakka sovittuna ajankohtana. 

Kuljetustakuu

Happy Angler on vakuuttanut kaikki lähetettävät paketit. Jos huomaat paketin vahingoittuneen jo ennen kuin ehdit avata sen, ilmoita siitä siihen noutopaikkaan, josta noudit pakettisi. Jos olet jo ehtinyt avata paketin, ota yhteyttä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@happyangler.fi tai soita 075 3255 750 (arkisin 9-15).
Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV. 

Postin palvelunumero
Postin asiakaspalvelu
puh. 0200 71000 (pvm/mpm)
ma-pe 8-18

Matkahuollon palvelunumero
Matkahuollon asiakaspalvelukeskus
puh. 0800 132 582
ma-pe 8-18


DB Schenkerin palvelunumero
Lähetystiedustelut 010 520 06
Noutopistepaketti 010 520 05
ma-pe 8-16

 

Palautukset ja reklamaatiot

Palautukset ja reklamaatiot

30 päivän ilmainen palautusoikeus

30 päivän palautusoikeus varmistaa, että olet tyytyväinen tuotteeseen ennen lopullista ostopäätöstä.
Palauttaminen onnistuu helposti tilauksesi mukana tulevan palautuslomakkeen avulla.

 

Kauppa on lopullinen vasta silloin, kun olet nähnyt ja hyväksynyt ostamasi tuotteet. Siksi sinulla on tilauksen vastaanotettuasi 30 päivän palautusoikeus.

 

Tuote on palautuskelpoinen vain mikäli:
  • se on alkuperäisessä myyntikuntoisessa pakkauksessa (myöskään tuotepakkauksessa ei saa olla käytönjälkiä)
  • se on vahingoittumaton
  • tuote on käyttämätön/ tuotteessa ei ole käytön jälkiä
  • tuotteen/pakkauksen sinetti ja kelmu ovat ehjät.
Täytä paketin mukana tullut palautuslomake/lähete ja laita se mukaan palautukseesi.
  • Pakkaa tuote tai tuotteet alkuperäiseen tuotepakkaukseensa (palautusoikeuden edellytys).
  • Laita pakkaukseen mukaan kaikki tuotteen mukana tulleet osat, tarvikkeet, käyttöohjeet, paperit jne.
  • Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut palautuslomake/lähete (tai kopio siitä).
  • Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin. Älä palauta tuotetta kirjeenä, vaikka se tuotteen koon mukaan olisikin mahdollista!

Voit ladata tulostettavan palautuslomakkeen täältä.



HUOMIOI MYÖS NÄMÄ ASIAT MAHDOLLISEN PALAUTUKSEN YHTEYDESSÄ:

- Jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla, vastaa asiakas sen palautuskustannuksista.
- Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.
- Mikäli tilattu tuote on suurikokoinen, asiakas voi joutua vastaamaan sen rahtikustannuksista.

 

 

Tuotteen palauttaminen DB Schenkerillä:

Voit viedä palautettavan lähetyksen mihin tahansa Schenkerin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Riittää, että paketin päällä on näkyvissä alkuperäinen osoitekortti.

 

Tuotteen palauttaminen Postilla:

Voit viedä palautettavan lähetyksen mihin tahansa Postin toimipisteeseen. 

Palautusosoite:
Happy Angler -verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA

Liitä pakkauksen päälle näkyvästi Palautustunnus 629582, jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.

 


Tuotteen palauttaminen Matkahuollolla:

Voit viedä palautettavan lähetyksen mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen.

Palautusosoite:
Happy Angler verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA

Liitä pakkauksen päälle näkyvästi "Palautustunnus 9504090", jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.

 

Huolto- ja reklamaatiopalautus

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välttämättömiä toimenpiteitä, Happy Angler kantaa tästä vastuun. Mahdollisimman nopean reklamaation käsittelyn varmistamiseksi otathan yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun, ennen tuotteen palauttamista joko sähköpostitse asiakaspalvelu@happyangler.fi tai puhelimitse 075 3255 750.

Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.

Yhteydenoton jälkeen (ellei toisin ole sovittu):
  • Pakkaa huollettavat/reklamaatiotuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin.
  • Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut lähete sekä lyhyt vikaselvitys.
  • Jos kyseessä huoltotapaus, liitäthän palautuksen mukaan myös yhteystietosi sekä osoitteesi, jonne huollettu laite lähetetään.

Lähetä huolto-/reklamaatiopalautettavat tuotteet osoitteeseen:

Happy Angler verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA

 

 

Rahanpalautukset

Palautettujen tuotteiden arvo hyvitetään asiakkaalle viimeistään 30 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta Happy Angler –verkkokaupan varastolla. Happy Angler voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes tuote on vastaanotettu Happy Angler –verkkokaupan varastolla tai kunnes asiakas on esittänyt näyttöä tuotteen palautuksesta. Rahanpalautuksista vastaa Klarna Ab.

 

 

Ylimääräinen käsittelymaksu noutamattomista paketeista

Paketin noutamatta jättäminen noutopisteestä/pakettiautomaatista ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun kuljetusliikkeen seurannassa näkyy kuittaus paketin vastaanotosta.

1.11.2021 alkaen alamme veloittamaan 10 euron käsittelykulun sellaisista tilauksista, joita ei ole noudettu kuljetusliikkeen antaman säilytysajan puitteissa (tarkempi säilytysaika lukee noutoilmoituksessa). Jos olet estynyt noutamaan pakettia säilytysajan puitteissa, voit ilmoittaa siitä sähköpostitse Happy Anglerin asiakaspalveluun, jolloin erillistä käsittelykulua ei veloiteta. Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme, ennen kuin paketti lähtee palautumaan noutopisteestä takaisin lähettäjälle välttääksesi noutamattomasta lähetyksestä aiheutuvan käsittelykulun!

Paketin noutamatta jättäminen katsotaan tarkoittavan etäsopimuksen perumista. Happy Anglerin käsiteltyä palautuksen, palautetaan asiakkaan suorittama maksu tai poistetaan lähetykseen liittyvä laskutus, pois lukien noutamattoman paketin käsittelystä syntynyt 10 euron ylimääräinen maksu.

Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat tilata tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen normaalisti verkkokauppamme kautta. Mikäli lähetyksen saapumisilmoitus ei ole mennyt perille tilaajan ilmoittamista puutteellisista tiedoista johtuen tai muista Happy Angler -verkkokaupasta riippumattomista syistä, pidätämme 10 euron käsittelykulun myös näissä tilanteissa.

 

FAQ - UKK

Asiakkaidemme kysytyimmät kysymykset vastauksineen alla:

• Voinko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Kyllä voit! Tilauksen voi tehdä sekä kirjautuneena asiakkaana tai täysin ilman rekisteröintiä. Suosittelemme rekisteröitymistä Happy Angler Klubiimme, sillä ilmainen jäsenyys tuo monia etuja, eikä sido mihinkään. Lisätietoa Happya Angler Klubista voit lukea lisää täältä.

• Voinko tehdä tilauksen soittamalla asiakaspalveluunne?
Emme valitettavasti ota tilauksia puhelimitse vastaan, koska tilausprosessin vaatima maksutapavalinta ei onnistu puhelinkeskustelun kautta.

• Unohdin salasanani - miten saan sen uusittua?
Uuden salasanan saa klikkaamalla "Salasana unohtunut?"-linkkiä kirjautumissivulta ja seuraamalla tämän jälkeen sähköpostiin saapuvia ohjeita. 

• Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?
Happy Angler käyttää markkinoinnissa ja asiakkaiden palkitsemisessa alennuskoodeja. Alennuskoodi on lyhyt kirjain-/numerosarja, joka syötetään ostoskorissa sille varattuun kenttään ja aktivoidaan. Alennuskoodilla voi saada tilanteesta riippuen esimerkiksi kaupanpäällisen, toimituksen ilman postikuluja tai prosenttialennuksen. Alennuskoodi on kirjoitettava ostoskoriin täsmälleen sellaisena kuin se on annettu, ISOT ja pienet kirjaimet huomioiden.

• Milloin tilaukseni toimitetaan perille?
Lähetämme kunkin toimituksen yhteydessä erillisen seurantamahdollisuuden, minkä lisäksi lähetyksen sijainti on tarkistettavissa myös kunkin asiakkaan omilta sivuiltaan. Toimituksen aikataulu riippuu monesta eri tekijästä, mm. tilauksen yhteydessä valitusta toimitustavasta sekä tilattujen tuotteiden varastosaldosta.

• Voinko noutaa tilaukseni omatoimisesti?
Toki! Voit valita tilaustasi tehdessäsi noudon Postin varastoltamme. Tilaus olisi tuolloin noudettavissa kahden tunnin sisällä Voutilan Postin varastomme aukioloaikojen puitteissa. Noutotilauksista ei tule erillistä saapumisilmoitusta. Nouto on mahdollinen ainoastaan heti varastosta saataville tuotteille (ei tilaustuotteille).

• Mikä on tavanomainen toimitusaika?
Tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän kuluessa, kuitenkin lähempänä kahta kuin viittä päivää.

• Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Reaaliaikainen varastotuotteiden saatavuus on ilmoitettu kunkin tuotteen tuotesivulla. Erikseen varastollemme tilattavat tilaustuotteet ja niiden toimitusaika mainitaan niin ikään samassa kohdassa.

• Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?
Kyllä vain! Voit ilmoittaa vastaanottajan tiedot tilauksen yhteydessä. Voit myös valita tilauksen noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon toimipisteen Suomessa.

• Miten voin lähettää tilaamani tuotteen/tuotteet takaisin huoltoa varten?
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välittömiä toimenpiteitä, voit luonnollisesti toimittaa tuotteen huoltoon. Lue lisää tästä.

Mitä tapahtuu noutamattomille lähetyksille?
Mikäli asiakkaamme tilaama tilaus palautuu meille noutamattomana takaisin, sitä ei enää lähetetä uudestaan matkaan, vaan tilaus nollataan ja asiakkaalta peritään ylimääräinen käsittelymaksu noutamattoman lähetyksen aiheuttaman lisätyön ja -kulujen kattamiseksi.  Lue lisää noutamattomista lähetyksistä tästä

 

Tietoa meistä

Happy Angler (ent. Hong Kong -kalastusverkkokauppa) on kotimainen kalastukseen ja vene-elektroniikkaan erikoistunut verkkokauppa, jonka valikoimassa on eri sesongista riippuen 10 000 – 15 000 tuotenimikettä.

 

Valikoimastamme löytyy kaikki tutut suomalaiset ja kansainväliset kalastusmerkkituotteet sekä omia laadukkaita private label -tuotteita. Pitkä kokemuksemme kalastuksesta ja tehokkaasta ostotoiminnasta pitää huolen siitä, että tarjoamme asiakkaillemme paitsi kiinnostavimpia uutuuksia myös ikivihreitä kestosuosikkeja – aina mahdollisimman edulliseen hintaan.

 

Pyöritämme Happy Angler -verkkokauppaa Vantaalla sijaitsevalta toimistoltamme käsin. Motivoitunut henkilökuntamme sekä asiantunteva asiakaspalvelumme täydentää toimintamme konseptin: Yksikään ongelma ei ole meille liian iso tai liian pieni ratkottavaksi!

 

Myös varastomme sijaitsee Vantaalla, Postin logistiikkakeskuksen yhteydessä. Tämä takaa nopeat toimitukset ympäri Suomea. 

Happy Angler -verkkokauppa on lokalisoitu kolmelle eri kielelle, ja toimitamme satoja tilauksia päivittäin yli 40 maahan. Ruotsinkielinen sivustomme toimii osoitteessa www.happyangler.se. Muiden maiden asiakkaat löytävät verkkokauppamme englanninkielellä osoitteesta www.happyangler.com.

 

Happy Angler on osa Rusta-konsernia.
 
Verkkokaupan asiakaspalvelun yhteystiedot:
075 3255 750 (arkisin 9-15)
Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV

 

Asiakaspalvelu
Maksutavat
Toimitustavat ja -kulut
Palautukset ja reklamaatiot
FAQ - UKK
Tietoa meistä

Tilaa uutiskirje!

Tilaamalla uutiskirjeen et jää paitsi kovimmista kampanjoista ja tarjouksista. Uutiskirjeen tilaaminen ei sido sinua mihinkään ja voit koska tahansa lopettaa uutiskirjeen tilaamisen.