
Asiakaspalvelu
Tutustu myös usein kysyttyä (FAQ) -osioon »
Asiakaspalvelumme antaa tarvittaessa lisätietoa askarruttavista asioista joko puhelimitse tai sähköpostitse!
Happy Angler -kalastusverkkokaupan asiakaspalvelu:
- puhelimitse 075 3255 750
- puhelinpalvelu arkisin klo 9–15. Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV
- sähköposti (asiakaspalvelu@happyangler.fi)
Puhelinpalvelumme käsittelee vain Happy Angler -kalastusverkkokauppaan liittyviä asioita.
Tärkeää tietoa tuotteista
Maksutavat
Verkkopankit
Luottokortit
• Visa, Visa Electron (maksukortti), MasterCard
Jos valitset tilauksesi maksutavaksi verkkopankin tai luottokortin, maksaminen tapahtuu salatussa yhteydessä oman verkkopankkisi kanssa. Maksutapoina on kaikki Klarna Oy:n tarjoamat, yleisimmät käytössä olevat verkkomaksutavat. Muista maksamisen jälkeen klikata "palaa myyjän palveluun" (tai vastaavaa) -linkkiä verkkopankissasi, ellei maksujärjestelmäsi palauta sinua automaattisesti takaisin verkkokauppaan.
Järjestelmä siirtää sinut takaisin Happy Angler -verkkokauppaan tilausvahvistussivulle onnistuneen maksutapahtuman jälkeen, ja saat tämän ohella myös tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä mainitsemaasi sähköpostiin.
Klarnalla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa, eikä sinun tarvitse maksaa tuotteita ennen lopullista ostopäätöstä. Tutustu Klarnan yksityisasiakkaille suunnattuihin maksutapavaihtoehtoihin ja niiden kustannuksiin tästä.
- saat tilaamasi tuotteet ennen kuin maksat;
- sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi;
- voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa.
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.
Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma.
Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).
Yleiset ehdot löydät täältä.
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.
Toimitustavat ja -kulut
Valitse itsellesi sopivin toimitustapa, toimituskulut alk. 0 €
Tilausten tavanomainen toimitusaika on toimitustavasta ja ajankohdasta riippuen noin 1–4 arkipäivää. Tilaustuotteiksi merkattujen tuotteiden toimitusaika on tapauskohtainen, sillä nämä tuotteet tilataan varastolle vasta asiakkaan tilauksen myötä. Kunkin tuotteen saatavuudesta on aina erillinen maininta tuotesivulla. Toimituksille kannattaa varata hieman tavanomaista enemmän aikaa ruuhka- ja sesonkiaikoina.
Asiakkaamme saavat ilmaisen toimituksen Postin, Matkahuollon ja Schenkerin noutopisteisiin toimitettaville pienpaketeilleen (<100 cm, <25 kg) sekä Postin Pikkupaketille, kun lähetettävän tilauksen arvo ilman toimituskuluja ja mahdollisia alennuksia on vähintään 100 €.
Kotiinkuljetuksen voi tilata myös muuhun kuin omaan kotiosoitteeseen tai kokonaan toiselle vastaanottajalle. Toimitus toiseen osoitteeseen valitaan ostoputkessa, toimitustavan valinnan jälkeen. Noutolähetyksen voi toimittaa mihin tahansa Postin, Matkahuollon tai Schenkerin noutopisteeseen riippumatta siitä, mikä on tilaajan oma kotiosoite.
Toimitustavat ja niiden kustannukset



- Klo 14 mennessä tehty tilaus on noudettavissa varaston noutopisteeltä arkipäivinä n. kolmen tunnin kuluttua tilauksesta. Klo 14 jälkeen tulleet noutotilaukset ovat noudettavissa seuraavana arkipäivänä klo 9.00 alkaen.
- HUOM! Ajo noutopisteeseen tapahtuu Postimiehenkujan puolelta, ovi E2.
- Katso tästä Google-kartta.
- Noutopiste on avoinna arkisin klo 7-17. Postin varasto sijaitsee osoitteessa Tikkurilantie 148, 01530 Vantaa.
Nouto pakettiautomaatista tai noutopisteestä 0,00 – 6,90 €
Nouto Schenkerin, Postin tai Matkahuollon pakettiautomaatista tai palvelupisteestä. Erillinen saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa. Säilytysaika: 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta.
- DB SCHENKER -noutopaketti: 5,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
Katso tästä lähin Schenker-noutopisteen sijainti.
Nouto Schenkerin palvelupisteistä, jotka sijaitsevat mm. K-Marketeissa, R-kioskeissa ja Smartmile-noutoautomaateissa. Säilytysaika - seitsemän vuorokautta. Kuljetuksissa käytetään valmistettavaa uusiutuvaa dieseliä. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. - Matkahuollon XXS-paketti: 5,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
Nouto Matkahuollon lähes 2 000 palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. - Postin Postipaketti: 6,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
Tarkista tästä lähin Posti-noutopisteen sijainti.
Yli 2 700 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin. Vauhdilla sähköistyvä kalusto edistää kestävää toimintaa, jatkuva kehitys mahdollistaa uusia, innovaativisia logistiikkaratkaisuja. - Matkahuollon Lähellä-paketti: 6,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
Nouto Matkahuollon lähes 2 000 palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.
Nouto Postin, Matkahuollon tai Schenkerin palvelupisteestä. Huomioithan, että joillakin hyvin painavilla tai suurikokoisilla tuotteilla (yli 200 cm/35 kg) ainoa toimitustapa on kotiinkuljetus, ja siksi etu ei koske kyseisiä tuotteita. Erillinen saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa. Säilytysaika: 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta.
- Postin Postipaketti: 0,00 – 9,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
Tarkista tästä lähin Posti-noutopisteen sijainti.
Yli 2 700 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin. - Matkahuollon Lähellä-paketti: 0,00 – 9,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
Yli 1 600 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin. - Schenkerin Noutopiste-paketti: 0,00 – 5,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
- Postin Pikkupaketti pienlähetyksille: 5,90 €
Seurantakoodillinen pienlähetys omaan postiluukkuun tai -laatikkoon. - Postin Kotipaketti: 9,90 €
Seurantakoodillinen toimitus suoraan toimitusosoitteeseen etukäteen sovittuna ajankohtana. - Matkahuollon Kotijakelu: 10,90 €
Toimitus ovelle etukäteen sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.
- Postin Kotipaketti: 12,90 €
Seurantakoodillinen toimitus suoraan toimitusosoitteeseen etukäteen sovittuna ajankohtana. - Matkahuollon Kotijakelu: 13,90 €
Toimitus ovelle etukäteen sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.
- Matkahuollon Lavarahti: 49,90 €
Isojen tuotteiden (esim. perämoottorit, yksiosaiset pitkät vavat yms.) toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana. - Postin Express-rahti: 49,90 €
Isojen tuotteiden (esim. kanootit, perämoottorit, yksiosaiset pitkät vavat yms.) toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana. - Schenker-rahti: 249,00 €
Todella suurien tuotteiden (esim. kanootit, veneet yms.) toimitus perille saakka sovittuna ajankohtana.
Kuljetustakuu
Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV.
Postin asiakaspalvelu
puh. 0200 71000 (pvm/mpm)
ma-pe 8-18
Matkahuollon palvelunumero
Matkahuollon asiakaspalvelukeskus
Palautukset ja reklamaatiot
14 vrk ilmainen vaihto- ja palautusoikeus
Palauttaminen onnistuu helposti tilauksesi mukana tulevan palautuslomakkeen/lähetteen avulla. Lisää palautuslomakkeeseen tilinumerosi ja lähetä paketti takaisin. Jos valitsit maksutavaksi laskun, sinun ei tarvitse huolehtia edes tilinumerosta. 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus varmistaa, että sait oikeat tuotteet ennen kuin olet maksanut senttiäkään tilauksestasi. Happy Angler kantaa vastuun myös korjauksista ja huolloista.
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välittömiä toimenpiteitä, Happy Angler kantaa vastuun myös tästä.
Palautukset ja reklamaatiot
- se on alkuperäisessä myyntikuntoisessa pakkauksessa (myöskään tuotepakkauksessa ei saa olla käytönjälkiä)
- se on vahingoittumaton
- siinä ei ole käytön jälkiä
- tuotteen/pakkauksen sinetti ja kelmu ovat ehjät.
- Pakkaa tuote tai tuotteet alkuperäiseen tuotepakkaukseensa (palautusoikeuden edellytys).
- Laita pakkaukseen mukaan kaikki tuotteen mukana tulleet osat, tarvikkeet, käyttöohjeet, paperit jne.
- Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut palautuslomake/lähete (tai kopio siitä).
- Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin. Älä palauta tuotetta kirjeenä, vaikka se tuotteen koon mukaan olisikin mahdollista!
Voit ladata tulostettavan palautuslomakkeen täältä.
Ylimääräinen käsittelymaksu noutamattomista paketeista
Paketin noutamatta jättäminen noutopisteestä/pakettiautomaatista ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun kuljetusliikkeen seurannassa näkyy kuittaus paketin vastaanotosta.
1.11.2021 alkaen alamme veloittamaan 10 euron käsittelykulun sellaisista tilauksista, joita ei ole noudettu kuljetusliikkeen antaman säilytysajan puitteissa (tarkempi säilytysaika lukee noutoilmoituksessa). Jos olet estynyt noutamaan pakettia säilytysajan puitteissa, voit ilmoittaa siitä sähköpostitse Happy Anglerin asiakaspalveluun, jolloin erillistä käsittelykulua ei veloiteta. Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme, ennen kuin paketti lähtee palautumaan noutopisteestä takaisin lähettäjälle välttääksesi noutamattomasta lähetyksestä aiheutuvan käsittelykulun!
Paketin noutamatta jättäminen katsotaan tarkoittavan etäsopimuksen perumista. Happy Anglerin käsiteltyä palautuksen, palautetaan asiakkaan suorittama maksu tai poistetaan lähetykseen liittyvä laskutus, pois lukien noutamattoman paketin käsittelystä syntynyt 10 euron ylimääräinen maksu.
Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat tilata tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen normaalisti verkkokauppamme kautta. Mikäli lähetyksen saapumisilmoitus ei ole mennyt perille tilaajan ilmoittamista puutteellisista tiedoista johtuen tai muista Happy Angler -verkkokaupasta riippumattomista syistä, pidätämme 10 euron käsittelykulun myös näissä tilanteissa.
- Jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla, vastaa asiakas sen palautuskustannuksista.
- Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.
- Mikäli tilattu tuote on suurikokoinen, asiakas voi joutua vastaamaan sen rahtikustannuksista.
Jos palautat tuotteen Postilla, toimi näin:
Vie palautettava lähetys mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Laita palautusosoitteeksi:
Happy Angler -verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA
Liitä pakkauksen päälle näkyvästi ”Palautustunnus 629582”, jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.

Jos palautat tuotteen Matkahuollolla, toimi näin:
Vie palautettava lähetys mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen. Laita palautusosoitteeksi:
Happy Angler verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA
Liitä pakkauksen päälle näkyvästi "Palautustunnus 9504090", jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.
Huolto- ja reklamaatiopalautus
Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.
Yhteydenoton jälkeen (ellei toisin ole sovittu):
- Pakkaa huollettavat/reklamaatiotuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin.
- Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut lähete sekä lyhyt vikaselvitys.
Lähetä huolto-/reklamaatiopalautettavat tuotteet osoitteeseen:
Happy Angler verkkokauppaPosti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D51-52
01530 VANTAA
Rahanpalautukset
FAQ - UKK
Asiakkaidemme 10 kysytyintä kysymystä vastauksineen alla:
• Voinko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Kyllä voit! Tilauksen voi tehdä sekä kirjautuneena asiakkaana tai täysin ilman rekisteröintiä. Suosittelemme rekisteröitymistä Happy Angler Klubiimme, sillä ilmainen jäsenyys tuo monia etuja, eikä sido mihinkään. Lisätietoa Happya Angler Klubista voit lukea lisää täältä.
• Voinko tehdä tilauksen soittamalla asiakaspalveluunne?
Emme valitettavasti ota tilauksia puhelimitse vastaan, koska tilausprosessin vaatima maksutapavalinta ei onnistu puhelinkeskustelun kautta.
• Unohdin salasanani - miten saan sen uusittua?
Uuden salasanan saa klikkaamalla "Salasana unohtunut?"-linkkiä kirjautumissivulta ja seuraamalla tämän jälkeen sähköpostiin saapuvia ohjeita.
• Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?
Happy Angler käyttää markkinoinnissa ja asiakkaiden palkitsemisessa alennuskoodeja. Alennuskoodi on lyhyt kirjain-/numerosarja, joka syötetään ostoskorissa sille varattuun kenttään ja aktivoidaan. Alennuskoodilla voi saada tilanteesta riippuen esimerkiksi kaupanpäällisen, toimituksen ilman postikuluja tai prosenttialennuksen. Alennuskoodi on kirjoitettava ostoskoriin täsmälleen sellaisena kuin se on annettu, ISOT ja pienet kirjaimet huomioiden.
• Milloin tilaukseni toimitetaan perille?
Lähetämme kunkin toimituksen yhteydessä erillisen seurantamahdollisuuden, minkä lisäksi lähetyksen sijainti on tarkistettavissa myös kunkin asiakkaan omilta sivuiltaan. Toimituksen aikataulu riippuu monesta eri tekijästä, mm. tilauksen yhteydessä valitusta toimitustavasta sekä tilattujen tuotteiden varastosaldosta.
• Voinko noutaa tilaukseni omatoimisesti?
Toki! Voit valita tilaustasi tehdessäsi noudon Postin varastoltamme. Tilaus olisi tuolloin noudettavissa kahden tunnin sisällä Voutilan Postin varastomme aukioloaikojen puitteissa. Noutotilauksista ei tule erillistä saapumisilmoitusta. Nouto on mahdollinen ainoastaan heti varastosta saataville tuotteille (ei tilaustuotteille).
• Mikä on tavanomainen toimitusaika?
Tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän kuluessa, kuitenkin lähempänä kahta kuin viittä päivää.
• Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Reaaliaikainen varastotuotteiden saatavuus on ilmoitettu kunkin tuotteen tuotesivulla. Erikseen varastollemme tilattavat tilaustuotteet ja niiden toimitusaika mainitaan niin ikään samassa kohdassa.
• Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?
Kyllä vain! Voit ilmoittaa vastaanottajan tiedot tilauksen yhteydessä. Voit myös valita tilauksen noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon toimipisteen Suomessa.
• Miten voin lähettää tilaamani tuotteen/tuotteet takaisin huoltoa varten?
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välittömiä toimenpiteitä, voit luonnollisesti toimittaa tuotteen huoltoon. Lue lisää tästä.
• Mitä tapahtuu noutamattomille lähetyksille?
Mikäli asiakkaamme tilaama tilaus palautuu meille noutamattomana takaisin, sitä ei enää lähetetä uudestaan matkaan, vaan tilaus nollataan ja asiakkaalta peritään ylimääräinen käsittelymaksu noutamattoman lähetyksen aiheuttaman lisätyön ja -kulujen kattamiseksi. Lue lisää noutamattomista lähetyksistä tästä.
Yritysinfo
Verkkokaupan asiakaspalvelun yhteystiedot:
Koronaviruksen vaikutuksista
Tietoa koronaviruksen vaikutuksista tilauksiin ja verkkokaupan henkilöstön toimintaan
Verkkokauppamme asiakaspalvelu on auki normaalien aukioloaikojen mukaisesti arkisin klo 9.00-15.00.
Puhelimitse 075 3255 750, (Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV)
Asiakaspalvelumme sähköposti on asiakaspalvelu@happyangler.fi
Onko verkkokaupasta turvallista tilata?
“Uusi koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisara- ja kosketustartuntana, kun henkilö yskii tai aivastaa. Pintojen osuus viruksen leviämisessä ei nykytiedon mukaan ole merkittävä. Koronavirukset ovat rakenteeltaan sellaisia, että ne eivät säily tartuttavina pinnoilla pitkään, etenkään vaihtelevissa lämpötiloissa.” THL
THL:n mukaan koronavirus ei tartu lähetysten välityksellä eikä yhtään tartuntaa tavaroiden kautta ole todettu.
Verkkokauppamme tilaukset kerätään, pakataan ja lähetetään Postin keskusvaraston toimesta ja varastolla noudatetaan äärimmäistä hygieniaa sekä tilojen desinfiointia. Posti on antanut lisäksi ohjeistuksen koko henkilöstölleen hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta ja korostaa sen merkitystä.
Vaikutus tilauksien toimituksiin
Toimitamme kotiinkuljetuksella tilatut tilaukset haluttuun osoitteeseen ilman lähikontaktia. Kotiinkuljetuksella toimitettavan paketin luovutuksessa Postin tai Matkahuollon kuljettaja ei pyydä kuittausta vastaanottajalta, vaan kuljettaja kuittaa lähetyksen. Lähetystä ei myöskään luovuteta vastaanottajalle käteen, vaan kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa lähetyksen oven eteen.
Ajantasaiset tiedot ja poikkeusohjeet Postin sekä Matkahuollon verkkosivuilta.