Laaja valikoima!
Ilmainen toimitus yli 150€ tilauksiin klubilaisille!

Asiakaspalvelu

Onko sinulla kysyttävää maksutavoista, toimitustavoista tai takuuasioista?
Näiltä sivuilta löydät vastauksen verkkokauppamme käytännöistä.
Tutustu myös usein kysyttyä (FAQ) -osioon »

Asiakaspalvelumme antaa tarvittaessa lisätietoa askarruttavista asioista joko puhelimitse tai sähköpostitse!

Happy Angler -kalastusverkkokaupan asiakaspalvelu:

  • puhelimitse 075 3255 750 
  • puhelinpalvelu arkisin klo 9–15. Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV
  • sähköposti (asiakaspalvelu@happyangler.fi)
Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Puhelinpalvelumme käsittelee vain Happy Angler -kalastusverkkokauppaan liittyviä asioita.


Tärkeää tietoa tuotteista

 

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi joko verkkopankissa, luottokortilla tai Klarna-laskutuspalvelun avulla. Alla vielä yksityiskohtaiset tiedot verkkokaupassamme toimivista maksutavoista.

Verkkopankit
• Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia, POP-pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Oma Säästöpankki, LähiTapiola

Luottokortit
• Visa, Visa Electron (maksukortti), MasterCard

Jos valitset tilauksesi maksutavaksi verkkopankin tai luottokortin, maksaminen tapahtuu salatussa yhteydessä oman verkkopankkisi kanssa. Maksutapoina on kaikki Klarna Oy:n tarjoamat, yleisimmät käytössä olevat verkkomaksutavat. Muista maksamisen jälkeen klikata "palaa myyjän palveluun" (tai vastaavaa) -linkkiä verkkopankissasi, ellei maksujärjestelmäsi palauta sinua automaattisesti takaisin verkkokauppaan.

Järjestelmä siirtää sinut takaisin Happy Angler -verkkokauppaan tilausvahvistussivulle onnistuneen maksutapahtuman jälkeen, ja saat tämän ohella myös tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä mainitsemaasi sähköpostiin.

Klarnan maksutavat

Klarnalla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa, eikä sinun tarvitse maksaa tuotteita ennen lopullista ostopäätöstä. Tutustu Klarnan yksityisasiakkaille suunnattuihin maksutapavaihtoehtoihin ja niiden kustannuksiin tästä.
Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna tarjoaa sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 30 päivää tuotteen lähettämisestä. Vaikka olisit valinnut maksun 30 päivän päästä, voit silti maksaa tilauksesi myös osissa. Sinun tarvitsee vain maksaa laskun loppusummaa pienempi määrä, jolloin laskutuksesi muuttuu automaattisesti joustavaksi osamaksuksi.
Pilko maksut - Joustava erämaksu. Valitessasi Joustavan erämaksun päätät itse, missä tahdissa haluat maksaa ostoksesi (alkaen 1/100 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Tämä tarkoittaa, että
  • saat tilaamasi tuotteet ennen kuin maksat;
  • sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi;
  • voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa.
Laskulla maksaminen edellyttää henkilötunnuksen antamista. Tilauksen hyväksymisen yhteydessä tehdään reaaliaikainen luottotietojen tarkistus ja luoton myöntäminen edellyttää myönteistä luottopäätöstä. Myönteinen luottopäätös edellyttää vähintään 18 vuoden ikää sekä hakijan osoitteen tulee olla Suomen väestörekisterissä.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma.
Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Yleiset ehdot löydät täältä.
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.

Toimitustavat ja -kulut

Valitse itsellesi sopivin toimitustapa, toimituskulut alk. 0 €

Tilausten tavanomainen toimitusaika on toimitustavasta ja ajankohdasta riippuen noin 1–4 arkipäivää. Tilaustuotteiksi merkattujen tuotteiden toimitusaika on tapauskohtainen, sillä nämä tuotteet tilataan varastolle vasta asiakkaan tilauksen myötä. Kunkin tuotteen saatavuudesta on aina erillinen maininta tuotesivulla. Toimituksille kannattaa varata hieman tavanomaista enemmän aikaa ruuhka- ja sesonkiaikoina.

Asiakkaamme saavat ilmaisen toimituksen Postin, Matkahuollon ja Schenkerin noutopisteisiin toimitettaville pienpaketeilleen (>100 cm, >25 kg) sekä Postin Pikkupaketille ja Budbee Box -lähetyksilleen, kun lähetettävän tilauksen arvo ilman toimituskuluja ja mahdollisia alennuksia on vähintään 100 €.

Noutolähetyksissä valittavanasi on kaikki Suomen Postit, Postin pakettiautomaatit, asiamiespostit, Matkahuollon noutopisteet ja pakettiautomaatit, sekä Budbeen ja Schenkerin pakettiautomaatit ja noutotoimipisteet. Useimmat ns. miehitetyt toimipisteet ovat avoinna myös iltaisin ja viikonloppuisin (palvelupisteet, kuten K-Marketit, R-kioskit ja monet muut lähialueesi noutopisteinä toimivat yritykset).

Kotiinkuljetuksen voi tilata myös muuhun kuin omaan kotiosoitteeseen tai kokonaan toiselle vastaanottajalle. Toimitus toiseen osoitteeseen valitaan ostoputkessa, toimitustavan valinnan jälkeen. Noutolähetyksen voi toimittaa mihin tahansa Postin, Matkahuollon, Budbeen tai Schenkerin noutopisteeseen riippumatta siitä, mikä on tilaajan oma kotiosoite.

Toimitustavat ja niiden kustannukset

  
Nouto Rusta-tavaratalosta
Tämä toimitustapa on päättynyt 3.5.2022.

Nouto varastolta - 0,00 €
Toimitukset noudettavissa jopa kolmessa tunnissa tilauksesta - ilman toimitusmaksua.
  • Klo 14 mennessä tehty tilaus on noudettavissa varaston noutopisteeltä arkipäivinä n. kolmen tunnin kuluttua tilauksesta. Klo 14 jälkeen tulleet noutotilaukset ovat noudettavissa seuraavana arkipäivänä klo 9.00 alkaen.
  • HUOM! Ajo noutopisteeseen tapahtuu Postimiehenkujan puolelta, ovi E2.
  • Katso tästä Google-kartta.
  • Noutopiste on avoinna arkisin klo 7-17. Postin varasto sijaitsee osoitteessa Tikkurilantie 148, 01530 Vantaa.

Noutolähetys 0,00 – 6,90 € 
Nouto Schenkerin, Budbeen, Postin tai Matkahuollon pakettiautomaatista tai palvelupisteestä. Erillinen saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa. Säilytysaika: 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta.
  • BudBee Box -noutopaketti: 4,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
    Katso tästä lisätietoa BudBee Box -toimitustavasta.
    Etenkin pienpaketeille tarkoitettu fossiiliton toimituspalvelu. Tilaus toimitetaan BudBee Box -pakettiautomaattiin seitsemän päivän säilytysajalla. Lähetystä voi seurata reaaliajassa BudBeen omassa sovelluksessa. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

  • DB SCHENKER -noutopaketti: 5,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
    Katso tästä lähin Schenker-noutopisteen sijainti.
    Nouto Schenkerin palvelupisteistä, jotka sijaitsevat mm. K-Marketeissa, R-kioskeissa ja Smartmile-noutoautomaateissa. Säilytysaika - seitsemän vuorokautta. Kuljetuksissa käytetään valmistettavaa uusiutuvaa dieseliä. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

  • Matkahuollon XXS-paketti: 5,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
    Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
    Nouto Matkahuollon lähes 2 000 palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

  • Matkahuollon Lähellä-paketti: 6,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
    Katso tästä lähin Matkahuolto-noutopisteen sijainti.
    Nouto Matkahuollon lähes 2 000 palvelupisteestä: Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin, isoimmissa kaupungeissa myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

  • Postin Postipaketti: 6,90 € (0 € yli sadan euron tilauksille)
    Tarkista tästä lähin Posti-noutopisteen sijainti.
    Yli 2 700 toimipistettä, suurkaupungeissa jakelu myös lauantaisin. Vauhdilla sähköistyvä kalusto edistää kestävää toimintaa, jatkuva kehitys mahdollistaa uusia, innovaativisia logistiikkaratkaisuja.

Noutolähetys isokokoisille/pitkille lähetyksille 0,00 – 9,90 € 
Nouto Postin tai Matkahuollon pakettiautomaatista tai palvelupisteestä. Erillinen saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa. Säilytysaika: 7 vuorokautta saapumisilmoituksesta.

Kotiinkuljetus 5,90 – 10,90 €
  • Postin Pikkupaketti pienlähetyksille: 5,90 €
    Seurantakoodillinen pienlähetys omaan postiluukkuun tai -laatikkoon.

  • BudBee Home -kotiinkuljetus: 8,90 €
    Reaaliaikaisella seurannalla varustettu ilmastokompensoitu kuljetus toimitusosoitteeseen.

  • Postin Kotipaketti: 9,90 €
    Seurantakoodillinen toimitus suoraan toimitusosoitteeseen etukäteen sovittuna ajankohtana.

  • Matkahuollon Kotijakelu: 10,90 €
    Toimitus ovelle etukäteen sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.

Kotiinkuljetus, isokokoiset ja pitkät lähetykset 11,90 – 13,90 €
  • BudBee Home -kotiinkuljetus: 11,90 €
    Reaaliaikaisella seurannalla varustettu ilmastokompensoitu kuljetus toimitusosoitteeseen.

  • Postin Kotipaketti: 12,90 €
    Seurantakoodillinen toimitus suoraan toimitusosoitteeseen etukäteen sovittuna ajankohtana.

  • Matkahuollon Kotijakelu: 13,90 €
    Toimitus ovelle etukäteen sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.

Kotiinkuljetus, suuret ja painavat lähetykset 49,90 - 249,00 €
  • Matkahuollon Lavarahti: 49,90 €
    Isojen tuotteiden (esim. perämoottorit yms.) toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana.

  • Postin Express-rahti: 49,90 €
    Isojen tuotteiden (esim. kanootit, perämoottorit yms.) toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana.

  • Schenker-rahti: 249,00 €
    Todella suurien tuotteiden (esim. kanootit, veneet yms.) toimitus perille saakka sovittuna ajankohtana.

Kuljetustakuu

Happy Angler on vakuuttanut kaikki lähetettävät paketit. Jos huomaat paketin vahingoittuneen jo ennen kuin ehdit avata sen, ilmoita siitä siihen noutopaikkaan, josta noudit pakettisi. Jos olet jo ehtinyt avata paketin, ota yhteyttä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@happyangler.fi tai soita 075 3255 750 (arkisin 9-15).
Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV. 

Postin palvelunumero
Postin asiakaspalvelu
puh. 0200 71000 (pvm/mpm)
ma-pe 8-18

Matkahuollon palvelunumero
Matkahuollon asiakaspalvelukeskus
puh. 0800 132 582
ma-pe 8-18

BudBeen asiakaspalvelu
Online-asiakaspalvelun ohella BudBee
palvelee omassa sovelluksessaan.
AB Schenkerin palvelunumero
Lähetystiedustelut 010 520 06
Noutopistepaketti 010 520 05
ma-pe 8-16

Palautukset ja reklamaatiot

14 vrk ilmainen vaihto- ja palautusoikeus

Palauttaminen onnistuu helposti tilauksesi mukana tulevan palautuslomakkeen/lähetteen avulla. Lisää palautuslomakkeeseen tilinumerosi ja lähetä paketti takaisin. Jos valitsit maksutavaksi laskun, sinun ei tarvitse huolehtia edes tilinumerosta. 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus varmistaa, että sait oikeat tuotteet ennen kuin olet maksanut senttiäkään tilauksestasi. Happy Angler kantaa vastuun myös korjauksista ja huolloista.

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välittömiä toimenpiteitä, Happy Angler kantaa vastuun myös tästä.

Palautukset ja reklamaatiot

Kauppa on lopullinen vasta silloin, kun olet nähnyt ja hyväksynyt ostamasi tuotteet. Siksi sinulla on tilauksen vastaanotettuasi 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Tuote on palautuskelpoinen vain mikäli
  • se on alkuperäisessä myyntikuntoisessa pakkauksessa (myöskään tuotepakkauksessa ei saa olla käytönjälkiä)
  • se on vahingoittumaton
  • siinä ei ole käytön jälkiä
  • tuotteen/pakkauksen sinetti ja kelmu ovat ehjät.
Täytä paketin mukana tullut palautuslomake/lähete ja laita se mukaan palautukseesi.
  • Pakkaa tuote tai tuotteet alkuperäiseen tuotepakkaukseensa (palautusoikeuden edellytys).
  • Laita pakkaukseen mukaan kaikki tuotteen mukana tulleet osat, tarvikkeet, käyttöohjeet, paperit jne.
  • Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut palautuslomake/lähete (tai kopio siitä).
  • Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin. Älä palauta tuotetta kirjeenä, vaikka se tuotteen koon mukaan olisikin mahdollista!

Voit ladata tulostettavan palautuslomakkeen täältä.

Ylimääräinen käsittelymaksu noutamattomista paketeista

Paketin noutamatta jättäminen noutopisteestä/pakettiautomaatista ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun kuljetusliikkeen seurannassa näkyy kuittaus paketin vastaanotosta.

1.11.2021 alkaen alamme veloittamaan 10 euron käsittelykulun sellaisista tilauksista, joita ei ole noudettu kuljetusliikkeen antaman säilytysajan puitteissa (tarkempi säilytysaika lukee noutoilmoituksessa). Jos olet estynyt noutamaan pakettia säilytysajan puitteissa, voit ilmoittaa siitä sähköpostitse Happy Anglerin asiakaspalveluun, jolloin erillistä käsittelykulua ei veloiteta. Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme, ennen kuin paketti lähtee palautumaan noutopisteestä takaisin lähettäjälle välttääksesi noutamattomasta lähetyksestä aiheutuvan käsittelykulun!

Paketin noutamatta jättäminen katsotaan tarkoittavan etäsopimuksen perumista. Happy Anglerin käsiteltyä palautuksen, palautetaan asiakkaan suorittama maksu tai poistetaan lähetykseen liittyvä laskutus, pois lukien noutamattoman paketin käsittelystä syntynyt 10 euron ylimääräinen maksu.

Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat tilata tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen normaalisti verkkokauppamme kautta. Mikäli lähetyksen saapumisilmoitus ei ole mennyt perille tilaajan ilmoittamista puutteellisista tiedoista johtuen tai muista Happy Angler -verkkokaupasta riippumattomista syistä, pidätämme 10 euron käsittelykulun myös näissä tilanteissa.

HUOMIOI MYÖS NÄMÄ ASIAT MAHDOLLISEN PALAUTUKSEN YHTEYDESSÄ:

- Jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla, vastaa asiakas sen palautuskustannuksista.
- Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.
- Mikäli tilattu tuote on suurikokoinen, asiakas voi joutua vastaamaan sen rahtikustannuksista.

Jos palautat tuotteen Postilla, toimi näin:

Vie palautettava lähetys mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Laita palautusosoitteeksi:

Happy Angler -verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D48-50
01530 VANTAA

Liitä pakkauksen päälle näkyvästi Palautustunnus 629582, jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.


Jos palautat tuotteen Matkahuollolla, toimi näin:

Vie palautettava lähetys mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen. Laita palautusosoitteeksi:

Happy Angler verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D48-50
01530 VANTAA

Liitä pakkauksen päälle näkyvästi "Palautustunnus 9504090", jotta sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta koituvia toimituskuluja.

Huolto- ja reklamaatiopalautus

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välttämättömiä toimenpiteitä, Happy Angler kantaa tästä vastuun. Mahdollisimman nopean reklamaation käsittelyn varmistamiseksi otathan yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun, ennen tuotteen palauttamista joko sähköpostitse asiakaspalvelu@happyangler.fi tai puhelimitse 075 3255 750.

Mikäli teet tuotepalautuksen muualta kuin Suomesta, Happy Angler ei vastaa palautuskustannuksista.

Yhteydenoton jälkeen (ellei toisin ole sovittu):
  • Pakkaa huollettavat/reklamaatiotuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään siihen pakkaukseen, jossa tuotteet toimitettiin.
  • Liitä palautukseen mukaan tuotelähetyksessä mukana ollut lähete sekä lyhyt vikaselvitys.

Lähetä huolto-/reklamaatiopalautettavat tuotteet osoitteeseen:

Happy Angler verkkokauppa
Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D48-50
01530 VANTAA


Rahanpalautukset

Palautettujen tuotteiden arvo hyvitetään asiakkaalle viimeistään 30 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta Happy Angler –verkkokaupan varastolla. Happy Angler voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes tuote on vastaanotettu Happy Angler –verkkokaupan varastolla tai kunnes asiakas on esittänyt näyttöä tuotteen palautuksesta. Rahanpalautuksista vastaa Klarna Ab.

FAQ - UKK

Asiakkaidemme 10 kysytyintä kysymystä vastauksineen alla:

• Voinko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Kyllä voit! Tilauksen voi tehdä sekä kirjautuneena asiakkaana tai täysin ilman rekisteröintiä. Suosittelemme rekisteröitymistä Happy Angler Klubiimme, sillä ilmainen jäsenyys tuo monia etuja, eikä sido mihinkään. Lisätietoa Happya Angler Klubista voit lukea lisää täältä.

• Voinko tehdä tilauksen soittamalla asiakaspalveluunne?
Emme valitettavasti ota tilauksia puhelimitse vastaan, koska tilausprosessin vaatima maksutapavalinta ei onnistu puhelinkeskustelun kautta.

• Unohdin salasanani - miten saan sen uusittua?
Uuden salasanan saa klikkaamalla "Salasana unohtunut?"-linkkiä kirjautumissivulta ja seuraamalla tämän jälkeen sähköpostiin saapuvia ohjeita. 

• Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?
Happy Angler käyttää markkinoinnissa ja asiakkaiden palkitsemisessa alennuskoodeja. Alennuskoodi on lyhyt kirjain-/numerosarja, joka syötetään ostoskorissa sille varattuun kenttään ja aktivoidaan. Alennuskoodilla voi saada tilanteesta riippuen esimerkiksi kaupanpäällisen, toimituksen ilman postikuluja tai prosenttialennuksen. Alennuskoodi on kirjoitettava ostoskoriin täsmälleen sellaisena kuin se on annettu, ISOT ja pienet kirjaimet huomioiden.

• Milloin tilaukseni toimitetaan perille?
Lähetämme kunkin toimituksen yhteydessä erillisen seurantamahdollisuuden, minkä lisäksi lähetyksen sijainti on tarkistettavissa myös kunkin asiakkaan omilta sivuiltaan. Toimituksen aikataulu riippuu monesta eri tekijästä, mm. tilauksen yhteydessä valitusta toimitustavasta sekä tilattujen tuotteiden varastosaldosta.

• Voinko noutaa tilaukseni omatoimisesti?
Toki! Voit valita tilaustasi tehdessäsi noudon Postin varastoltamme. Tilaus olisi tuolloin noudettavissa kahden tunnin sisällä Voutilan Postin varastomme aukioloaikojen puitteissa. Noutotilauksista ei tule erillistä saapumisilmoitusta. Nouto on mahdollinen ainoastaan heti varastosta saataville tuotteille (ei tilaustuotteille).

• Mikä on tavanomainen toimitusaika?
Tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän kuluessa, kuitenkin lähempänä kahta kuin viittä päivää.

• Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Reaaliaikainen varastotuotteiden saatavuus on ilmoitettu kunkin tuotteen tuotesivulla. Erikseen varastollemme tilattavat tilaustuotteet ja niiden toimitusaika mainitaan niin ikään samassa kohdassa.

• Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?
Kyllä vain! Voit ilmoittaa vastaanottajan tiedot tilauksen yhteydessä. Voit myös valita tilauksen noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon toimipisteen Suomessa.

• Miten voin lähettää tilaamani tuotteen/tuotteet takaisin huoltoa varten?
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaatii käyttäjästä riippumattomasta syystä huoltoa, korjausta tai muita välittömiä toimenpiteitä, voit luonnollisesti toimittaa tuotteen huoltoon. Lue lisää tästä.

Mitä tapahtuu noutamattomille lähetyksille?
Mikäli asiakkaamme tilaama tilaus palautuu meille noutamattomana takaisin, sitä ei enää lähetetä uudestaan matkaan, vaan tilaus nollataan ja asiakkaalta peritään ylimääräinen käsittelymaksu noutamattoman lähetyksen aiheuttaman lisätyön ja -kulujen kattamiseksi.  Lue lisää noutamattomista lähetyksistä tästä

Yritysinfo

Happy Angler (ent. Hong Kong -kalastusverkkokauppa) on kalastukseen erikoistunut verkkokauppa, jonka valikoimassa on eri sesongista riippuen 10 000 – 15 000 tuotenimikettä. Valikoimastamme löytyy kaikki tutut suomalaiset ja kansainväliset kalastusmerkkituotteet sekä omia laadukkaita private label -tuotteita. Pitkä kokemuksemme kalastuksesta ja tehokkaasta ostotoiminnasta pitää huolen siitä, että tarjoamme asiakkaillemme paitsi kiinnostavimpia uutuuksia myös ikivihreitä kestosuosikkeja – aina mahdollisimman edulliseen hintaan. Motivoitunut henkilökuntamme sekä asiantunteva asiakaspalvelumme täydentää toimintamme konseptin: Yksikään ongelma ei ole meille liian iso tai liian pieni ratkottavaksi!

Kuulumme ruotsalaiseen Rusta-konserniin, jonka viime vuoden liikevaihto oli n. 900 m€. Meillä on n. 180 kivijalkamyymälää neljässä eri maassa, joista n. 30 Suomessa. Happy Angler -verkkokauppa on lokalisoitu neljälle eri kielelle, ja toimitamme satoja tilauksia päivittäin yli 40 maahan. Ruotsinkielinen sivustomme toimii osoitteessa www.happyangler.se, venäjäksi palvelemme osoitteessa www.happyangler.ru, ja englanninkieliset, ulkomailla asuvat asiakkaamme käyttävät sivustoamme www.happyangler.com.
 
Verkkokaupan asiakaspalvelun yhteystiedot:
075 3255 750 (arkisin 9-15)
Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV

Koronaviruksen vaikutuksista

Tietoa koronaviruksen vaikutuksista tilauksiin ja verkkokaupan henkilöstön toimintaan

Asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuus on meille erittäin tärkeää, ja me Happy Anglerillä teemme kaikkemme, jotta kalastus- ja veneilytuotteiden hankinta olisi jatkossakin turvallista. Happy Anglerin henkilökunta, varasto sekä logistiikkakumppanit noudattavat tarkasti THL:n (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos) asettamia suosituksia infektion leviämisen estämiseksi mm. tehostetun käsihygienian osalta. Haluamme tehdä meidän osamme tartunnan leviämisen estämiseksi samalla varmistaen henkilöstömme hyvinvoinnin, joten myös suurin osa Happy Anglerin työntekijöistä on siirtynyt etätöihin, mutta olemme silti täällä teitä varten.

Verkkokauppamme asiakaspalvelu on auki normaalien aukioloaikojen mukaisesti arkisin klo 9.00-15.00.
Puhelimitse 075 3255 750, (Puhelun hinta 5,59 snt/min + pvm, sis. ALV)
Asiakaspalvelumme sähköposti on asiakaspalvelu@happyangler.fi

Onko verkkokaupasta turvallista tilata?

Kuluttajat saattavat olla huolissaan tarttumisriskistä paketin välityksellä. THL linjaa aiheesta seuraavasti:

“Uusi koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisara- ja kosketustartuntana, kun henkilö yskii tai aivastaa. Pintojen osuus viruksen leviämisessä ei nykytiedon mukaan ole merkittävä. Koronavirukset ovat rakenteeltaan sellaisia, että ne eivät säily tartuttavina pinnoilla pitkään, etenkään vaihtelevissa lämpötiloissa.” THL

THL:n mukaan koronavirus ei tartu lähetysten välityksellä eikä yhtään tartuntaa tavaroiden kautta ole todettu.

Verkkokauppamme tilaukset kerätään, pakataan ja lähetetään Postin keskusvaraston toimesta ja varastolla noudatetaan äärimmäistä hygieniaa sekä tilojen desinfiointia. Posti on antanut lisäksi ohjeistuksen koko henkilöstölleen hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta ja korostaa sen merkitystä.

Vaikutus tilauksien toimituksiin

Kotimaan lähetysten kulkuun koronavirustilanteella ei tällä hetkellä ole vaikutusta eli paketit kulkevat normaalisti. Paketin voi edelleen noutaa automaateista ja noutopisteistä, tai vaihtoehtoisesti paketille voi myös valita toimitustavaksi kotiinkuljetuksen.

Toimitamme kotiinkuljetuksella tilatut tilaukset haluttuun osoitteeseen ilman lähikontaktia. Kotiinkuljetuksella toimitettavan paketin luovutuksessa Postin tai Matkahuollon kuljettaja ei pyydä kuittausta vastaanottajalta, vaan kuljettaja kuittaa lähetyksen. Lähetystä ei myöskään luovuteta vastaanottajalle käteen, vaan kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa lähetyksen oven eteen.

Ajantasaiset tiedot ja poikkeusohjeet Postin sekä Matkahuollon verkkosivuilta.

Tuotteiden saatavuus ja varastotilanne

Keskusvarastomme on runsaasti tuotteita. Ajantasaisen varastotiedon näet tuotesivuilta.

Lähteet: Posti, Matkahuolto, DHL ja Experience Commerce Finland
Asiakaspalvelu
Maksutavat
Toimitustavat ja -kulut
Palautukset ja reklamaatiot
FAQ - UKK
Yritysinfo
Koronaviruksen vaikutuksista

Tilaa uutiskirje!

Tilaamalla uutiskirjeen et jää paitsi kovimmista kampanjoista ja tarjouksista. Uutiskirjeen tilaaminen ei sido sinua mihinkään ja voit koska tahansa lopettaa uutiskirjeen tilaamisen.